piątek, 31 sierpnia 2012

Kilka Info.

Następny post.. Robię je praktycznie dzień po dniu.. A nikt jeszcze (nadal) nie zamówił żadnych zdjęć site models jakie by chciał, żebym umieściła na blogu.. Piszecie tylko w komentarzu - nic więcej... nic trudnego, także możecie zamawiać - zachęcam bo na pewno pomogę i to natychmiastowo.

Kolejna prawa to to, że mam za mało odwiedzin na bloga.. Wiem, że go prawie nigdzie nie rozgłaszam, ale gdzieś tam na chatach pisze no i tyle się narobiło odwiedzin. Jest ich 37. Jak dla mnie to za mało. Nie wiem...
Polecajcie tego bloga znajomym nie wiem gdzie.. No wszędzie ogólnie gdzie tylko chcecie, ale żeby wchodzili.
Za taką pomoc daje małe wynagrodzenia - może nie duża rzecz, ale jest jak za polecenie...
Za rozgłoszenie (musicie mi napisać w którymś z komentarzy, że rozgłosiliście bloga) oferuje specjalne posty dla was. Już wyjaśniam. Chodzi o to, że jak rozgłosicie tą stronę gdziekolwiek - zrobię 3 posty specjalnie dla was. Napiszę w nich na początku waszą nazwę (specjalna dedykacja) a wy napiszecie mi w komentarzu ( w tym, w którym będziecie pisać, że rozgłosiliście bloga) jakie zdjęcia site models mam umieścić na blogu. Jak np. napiszecie mi, że chcecie brunetki na deskorolce, blondynki w śniegu, chłopaki z dziewczynami to ja umieszczam je na blogu specjalnie dla was.

Jeśli macie jakiekolwiek pytania piszcie w komentarzu do tego posta. Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz